Raymarine … vervolg (2)

Je mag niet vloeken over het Internet 🙂 – maar de verwensingen vliegen hier wel door het huis! De supportdesk van Raymarine (na een herinneringsmail vanmorgen) belde naar aanleiding van toegestuurd probleembeschrijving en dataschema.

angry faceHet stoom komt mij echt werkelijk uit de oren: na een lang en aarzelend verhaal geven ze nu aan dat toch de ‘oude’ SeaTalk aansluitingen gebruikt moeten worden.

Dat had mij 4 dagen zware frustratie kunnen besparen.

Ik heb juist de oude kabels verwijderd, nieuwe NG kabels doorgetrokken (dievenklus!) en nu moet ik weer een oude SeaTalkkabel aan gaan leggen! En het is een suggestie … nog geen zekerheid dat het werkt. Maar het is afgestemd met specialisten uit Engeland, dus ik ga er maar van uit dat het gaat werken….

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.